Керівництво Коломийської районної державної адміністрації протягом тижня відвідувало заклади освіти територіальних громад  району

21.07.2022

Керівництво Коломийської районної державної адміністрації протягом тижня відвідувало заклади освіти територіальних громад району, зокрема побували у Гвіздецькій, Отинійській, Чернелицькій селищних Коломийській, Городенківській міських, Нижньовербізькій, Підгайчиківській, Матеївецькій, П’дицькій сільських територіальних громадах.

Основна мета візиту – це підготовка закладів освіти до нового навчального року.

Головним завданням керівництва територіальних громад є забезпечення безпеки учасників освітнього процесу та відновлення очного навчання. Попередньо в закладах працювали відповідні комісії, кожен заклад отримав акт обстеження захисних споруд (укриття).

Тож, посадовці оглянули сховища, підвальні або напівпідвальні приміщення, найпростіші укриття, які згідно рекомендацій комісії можуть використовуватися для захисту учасників освітнього процесу.

Мали змогу оцінити роботу, яка була проведена закладами після комісійного огляду та стан готовності цих споруд до експлуатації на даний час. Зокрема, було звернено увагу на питання безпеки даних споруд, обладнання світлом, водопостачанням, вентиляційне та каналізаційне оснащення, наявність місць для перебування необхідної кількості дітей, вчителів та персоналу, наявність мішків з піском, тощо.

Варто зазначити, що є заклади в яких немає відповідних захисних споруд. У таких випадках керівникам треба знайти найближчі альтернативні безпечні сховища та документально оформити право їх використання.

Окремим закладам, було рекомендовано двозмінне очне або змішану форму навчання дітей.

Підготовчі роботи тривають. Керівники закладів роблять все можливе для того, щоб навчання відбулося з фізичною присутністю учнів у класах.

Але звичайно, формат навчання обиратимуть батьки. Кожен із батьків має бути поінформований, в яких умовах буде навчатися дитина – наголосили посадовці райдержадміністрації.

Робочі зустрічі продовжуються.

Поділитися: